♦️ برخی مواقع انسانها چیزهایی را میخرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟
دلیل آن روشِ مشاوره دادن شماست!
🔹 شما با استفاده از تکنیک بازاریابیِ عصبی روی مشتری تأثیر میگذارید و او را وادار به خرید میکنید.
♦️ اما این تکنیکها چه چیزهایی هستند؟
🔺 ۱. اغلب انسانهای تصمیماتی مبنی بر علایق خودشان و احساسی میگیرند
آنها بر اساس احساسات، نیازها و عواطف خود تصمیم میگیرند نه بر اساس منطق و فکر.
وقتی شما قصد دارید فایلی را معرفی کنید ، باید سعی کنید روی علایق و احساسات طرف مقابل تأثیر بگذارید.
🔺 ۲. انسانها به دنبال ارزش هستند
ارزش خدمات شما بستگی به چیزی دارد که ارائه و پیشنهاد میکنید.
شما باید ارزش خدمات خود را به نحوی بیان کنید که مشتری بداند در قبال هزینهای که پرداخت میکند ملکی میخرد و یا اجاره میکند که برای او منفعت زیادی دارد و هزینه بیجا پرداخت نکرده
🔺 ۳. برای آنهای مثال بزنید
انسانها موجوداتی اجتماعی هستند و علاقه زیادی به تأیید شدن دارند.
در نتیجه هنگام ارائه فایلِ مورد نظرتان ، استفاده از این موارد را فراموش نکنید: اعلام تعداد افرادی که شبیه این ملک را خریدهاند ، نشان دادن نظر و میزان رضایت آنها و …
🔺 ۴. شما نباید افراد را مجبور به کاری کنید
شما میتوانید افراد را ترغیب به خرید کنید، میتوانید احساس نیاز آنها را برانگیزید تا از شما خرید کنند، اما هرگز نباید آنها را مجبور کنید تا از شما خرید کنند چون با اینکار آنها نه تنها از شما خرید نمیکنند بلکه هرگز به دفترِ املاک شما باز نخواهند گشت.
🔺 ۵. مردم عاشق خرید کردن هستند
مردم علاقه خاصی دارند تا در حد توان ملکِ جدید بخرند اما هرگز دوست ندارند فریب بخورند.
پس بهجای اینکه سعی کنید به آنها بفروشید سعی کنید آنها را راهنمایی کنید که آیا این ملک برای آنها مفید است یا نه؟
با اینکار اعتماد آنها افزایش مییابد و فروش خودبهخود اتفاق میافتد.
🔺 ۶. مردم همیشه به دنبال چیزهای مشخصی هستند
عشق، سلامتی، راحتی، آرامش و شکوه چیزهایی هستند که اکثر مردم به دنبال آن هستند.
پس سعی کنید هنگام فروش یکی از این موارد را به مشتری خود یادآوری کنید مثلاً بگویید با خرید این ملک همه سلیقه شما را تحسین میکنند ، یا با خرید و یا اجاره کردن این ملک شما میتوانید دسترسی بهتری به محل کارتان داشته باشید و کارهای خود را خیلی راحتتر انجام دهید.
🔺 ۷. انسانها دوست دارند قبل از خرید ببینند ، لمس کنند ، بشنوند ، مزه کنند یا بو کنند
برخی افراد هرگز از اینترنت خرید نمیکنند چون آنها نمیتوانند ملک مورد نظر خود را لمس کنند. پس با آرامش و در نظر گرفتن وقت و زمان کافی ملکِ مورد نظر مشتری را بازدید دهید چون هرچه دسترسی مشتری بیشتر باشد احتمال خرید و یا اجاره کردن فایل پیشنهادیِ شما نیز افزایش مییابد.